18 maja 2018

Etykiety reklamowe

Etykiety reklamowe pełnią niezmiernie ważną funkcję w dziale usługowo-reklamowym. To często od nich zależy czy dany konsument sięgnie po określony produkt czy też nie. Dlatego też, ich odpowiednia budowa, pomysł oraz sam projekt są bardzo istotne w dalszym reklamowym oddziaływaniu na klienta. Na szczęście, firmy drukarskie oferują bardzo rozbudowane propozycje w dziale etykietowania – do wyboru mamy sporą grupę rodzajów etykiet oraz samego sposobu ich wykonania. Jeżeli chodzi o dostępne modele, kształty oraz formy to także nie jesteśmy niczym ograniczeni, oczywiście dostosować musimy nasz projekt do wybranego przez nas kształtu oraz rozmiaru. Sprawdź także: etykieciarka ręczna.

Do najbardziej popularnych etykiet reklamowych należą naklejki samoprzylepne oraz papierowe. Etykiety papierowe są powszechnymi materiałami, szczególnie w promowaniu wszelkiej maści napojów i żywności opartych na szklanych i plastikowych opakowaniach. Charakteryzują się one niską ceną, ale także i małą wytrzymałością na czynniki zewnętrzne oraz uszkodzenia mechaniczne.

Naklejki wodoodporne mogą posiadać element samoprzylepny lub nie. Zaliczają się do kategorii bardziej odpornych etykiet reklamowych i mają przede wszystkim na celu zapewniać ochronę przed wodą oraz wilgocią. Toteż idealnie sprawdzą się na wszelkiego rodzaju produktach mrożonych czy tych które często zmieniają swoją temperaturę, przez co etykiety na nich umieszczone ulegają większym skokom zmian cieplnych. Naklejki odporne na wodę są już droższe, niż standardowe etykiety papierowe, ale wyśmienicie nadają się do reklamowania takich produktów, w których nie poradzą sobie te pierwsze.

Napisz odpowiedź bądź skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

dziewięć + siedemnaście =