06 AM | 05 Cze

Od ogółu do szczegółu, czyli o drobnych rzeczach, o których nie wolno zapomnieć podczas organizacji wesela

Wesele to nie tylko wspaniały czas, kiedy para młoda wraz z zaproszonymi gośćmi może świętować dzień złożenia sobie przysięgi małżeńskiej. Zanim do tego dojdzie, narzeczonych czekają długie lata przygotowań, które w efekcie doprowadzają do tak olśniewającego wydarzenia. Tylko ci, którzy mają już wesele za sobą, pamiętają i zdają sobie sprawę z tego, jak poważne jest to wyzwanie organizacyjne, finansowe i logistyczne. Aby mieć wszystko w garści i nie zapomnieć o najmniejszych szczegółach, warto sporządzić listę zadań i po kolei odhaczać każde wykonane. Wtedy mamy pewność, że żadna sprawa nam nie umknie.

Powoli aż do celu

Na początek trzeba zastanowić się, od czego właściwie zacząć. Takim pierwszym punktem powinno być zamówienie sali weselnej, po czym można zacząć myśleć o konkretnym fotografie, który uwieczni ten szczęśliwy czas i kamerzyście, który nagra całe wydarzenie. Bardzo istotny jest też wybór zaproszeń ślubnych granatowych lub w dowolnym kolorze odpowiadającym młodej parze. Kilka miesięcy przed ceremonią nadejdzie czas, by odwiedzić rodzinę i znajomych oraz wręczyć im te zaproszenia.

Jeśli chodzi o szczegóły, to należy wziąć pod uwagę winietki szablon, które będą wykorzystane na stole. Dzięki tym karteczkom każdy gość wie, gdzie jego miejsce na sali. W końcu przyjdzie też czas na ustalenie menu z kucharzami restauracji oraz wybór tortu, który jest tradycyjnym punktem każdego przyjęcia weselnego. Nie sposób zapomnieć o obrączkach oraz stroju dla pani i pana młodych, również na drugi dzień, jeśli taki jest organizowany.

Napisz odpowiedź bądź skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

czternaście − 11 =