08 AM | 10 maja

Czy zapach w sklepie ma wpływ na generowane zyski?

Zapach to jeden z tych bodźców, który odbieramy podświadomie, a mimo to ma na nas wielki wpływ. Może wywoływać konkretne emocje, przywoływać wspomnienia, uspokajać lub pobudzać, a do tego tworzy silne skojarzenia z miejscami i osobami. To sprawia, że jest świetnym narzędziem marketingowym, które pozwoli uzupełnić tożsamość marki, przyciągnąć klientów do naszego lokalu i wywołać na nich odpowiednie wrażenie. Jak więc je wykorzystywać w prowadzeniu firmy?

Zapach jako element marketingu

Dobrze dobrany zapach może być doskonałym wsparciem w tworzeniu spójnej identyfikacji marki. Jeśli sprzedajemy produkty do domu, zapachy kojarzące się ze świeżym praniem czy kwiatową łąką gwarantują uczucie komfortu i domowego ciepła, a jeżeli w naszej ofercie znajdują się produkty premium, przeznaczone dla klientów, którzy chcą więcej zapłacić za przedmiot najwyższej jakości, wtedy zapachem możemy podkreślić luksus i prestiż lokalu. Trudno jednoznacznie powiedzieć, w jak dużym stopniu przekłada się to na zyski, gdyż aromaty to tylko jedna z wielu składowych elementów marketingu. Jednak na pewno dobrze dobrane, profesjonalne zapachy do pomieszczeń pozwolą nam skuteczniej wywrzeć oczekiwane wrażenie, a tym samym przyciągać klientów z naszej określonej grupy docelowej, którzy będą bardziej skłonni do zakupów. Za pośrednictwem strony https://aromaprojekt.pl/profesjonalne-zapachy-do-pomieszczen/ możemy dobrać zapach do swoich potrzeb. Dużym ułatwieniem jest to, że są podzielone na konkretne kategorie, dzięki czemu łatwiej będzie nam rozpocząć poszukiwania.

Napisz odpowiedź bądź skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

szesnaście − 9 =