26 października 2018

Opinie klientów dla Grupy iCEA są ważne

Wizerunek to nie puste słowo, lecz poważne zobowiązanie i Grupa iCEA to wie!

Grupa iCEA powstała jako dwuosobowa firma. Dziś zatrudnia siedemdziesięciu pracowników. Dlaczego? Bo pracuje w oparciu o dobre, rzetelne i profesjonale relacje z ludźmi, zarówno pracownikami, jak i klientami. Profesjonalny wizerunek to dziś poważne zobowiązanie, warto przyjrzeć się pracy grupy iCEA  zarówno z perspektywy klienta, jak i potencjalnego współpracownika, a nawet przyszłego członka zespołu, bo współczesny rozwój to dbałość o relacje. iCEA to wie i bierze pod uwagę w każdym działaniu – od pojedynczego projektu merytorycznego do budowania sieci ordprofesjonalnych.

Kiedyś wizerunek był hasłem, dziś musi być rzeczywistością wspólnych wartości! Opinie klientów dla Grupy iCEA są ważne, to codzienna misja pracy firmy! Ale to nie wszystko. Istotne są także opinie pracowników i ich bliskich, bo bez wspólnoty dobrze pojętych interesów nie da się dziś harmonijnie rozwijać!

iCEA – zajrzyj do firmy, wypatrz coś dla siebie!

Grupia iCEA pomaga dotrzeć przedsiębiorcom do klientów. W ofercie usług klient znajdzie zatem pozycjonowanie stron, pełną obsługę social mediów, blogów firmowych, zadania związane z Google Ads oraz szereg innych działań na miarę potrzeb każdego z przedsiębiorców. Rzeczywistość rywalizacji o klienta sprawia dziś przecież, że nawet najlepszej jakości produkt lub usługa musi być wspierany tego typu działaniami. Grupa iCEA to wie i pracuje dla szerokich korzyści klientów tak, aby ich potrzeby były zrealizowane w optymalnej formie i na najwyższym poziomie merytorycznym.

Grupa iCEA – darmowa wycena dla klientów, bo rzetelność i uczciwość to podstawa długotrwałych relacji w biznesie!

Zanim klient zdecyduje się na skorzystanie z zakupu usługi, może skorzystać z darmowej wyceny. Grupa iCEA oszacuje koszty wstępne i pomoże podjąć najwłaściwsze decyzje biznesowe. Darmowa wycena odbywa się poprzez formularz, który klient wypełnia on line na stronie https://www.grupa-icea.pl/. Pracownicy Grupy iCEA kierują się zasadą: „Powiedz nam, jaki zakres usług Cię interesuje, a skontaktujemy się z Tobą w dogodnym terminie”. Podstawowe dziedziny usług to pozycjonowanie stron, obsługa Google Ads, prowadzenie bloga firmowego i pełna obsługa social mediów. W trakcie przygotowywania darmowej wyceny brane są pod uwagę również dodatkowe potrzeby, życzenia i wymagania klientów, tak by efekt współpracy był naprawdę zadowalający.

Pozycjonowanie stron, bo bez tego nie ruszy i nie przetrwa dziś żaden biznes!

Grupa iCEA, działając aktywnie od 2007 roku, najczęściej spotyka się z problemami pozycjonowania stron, które zgłaszają klienci poszukujący wsparcie. To zrozumiałe, bo bez dobrego pozycjonowania stron firmowych w Internecie nie tylko nie ruszy, ale i nie przetrwa dziś żaden biznes.

Pozycjonowanie stron to nic innego niż tak zwana optymalizacja, a więc najlepszy z możliwych trybów ich funkcjonowania. Dzięki świetnemu pozycjonowaniu, które wykonują pracownicy Grupy iCEA, następuje widoczna poprawa pozycji stron w wyszukiwaniach organicznych wyszukiwarek internetowych oraz przy użyciu słów kluczowych. Jak ogromne znaczenie ma tego rodzaju optymalizacja wiedzą dziś nie tylko właściciele biznesów internetowych, ale nawet takich usług  jak psychoterapia, doradztwo biznesowe lub sprzedaż rolniczych produktów ekologicznych. Grupa iCEA pracuje z każdym zleceniem, biorąc pod uwagę specyfikę branży, którą reprezentuje konkretny klient, a także jego oczekiwania i potrzeby, a nawet marzenia. Każdy biznes ma przecież swój horyzont rozwoju, który trzeba poszerzać każdego dnia.

Pozycjonowanie to praca techniczna polegająca na wprowadzaniu optymalnych rozwiązań technicznych w witrynie internetowej. Trzeba tu zastosować umiejętnie określone chwyty techniczne, a także zdobyć dostęp do owocnych, efektywnych linków prowadzących do danej platformy internetowej. Jak pokazują doświadczenie pracowników Grupy iCEA nie ma sensu ryzykować braku dobrego pozycjonowania, bo koszty utraty lub niedotarcia do wartościowych klientów mogą być naprawdę duże. Efekty pozycjonowania to suma pracy doświadczonego pozycjonera, a także czasu, gdyż pierwsze, mierzalne skutki dobrego pozycjonowania klienci obserwują zwykle od kliku tygodni do kilku miesięcy, gdyż ważnym czynnikiem jest tu rodzaj branży i jej rynkowego funkcjonowania, jednak skutki dobrego pozycjonowania są naprawdę trwałe i warte inwestycji finansowej oraz cierpliwości.

Faktem jest, że wyższa pozycja w wyszukiwaniach organicznych wyszukiwarek internetowych pomaga skutecznie dotrzeć do klienta. W tym zakresie kluczowe poprawki w budowie kodów strony internetowej, linkowania, zmiany w budowie tekstów publikowanych na platformie i szereg innych rozwiązań, które Grupa iCEA ustala indywidualnie z każdym klientem, to milowe kroki w realizacji celów biznesowych.

Grupa iCEA zna się także świetnie na narzędziach Google Ads

Każdy wie, że Google to dziś najpopularniejsza, a więc i najskuteczniejsza z wyszukiwarek internetowych, trzeba więc brać pod uwagę jej specyfikę i pozycjonować strony w odniesieniu do narzędzi Google Ads. System ten to korzystanie z płatnych reklam pojawiających się podczas wyszukiwania. Są one mniej trwałe niż klasyczne pozycjonowanie, ale obecnie ich skuteczność wiąże się z szybszym niż w przypadku pozycjonowania działaniem. Od razu niemalże następuje efekt tu dotarcia klienta do usługi lub produktu, co w połączeniu z klasycznym pozycjonowaniem jest naprawdę skuteczne.

Potwierdzają to klienci zgłaszający się do pracowników Grupy iCEA, którzy najczęściej decydują się obecnie na rozwiązania łączone, pomyślane jako praca zarówno ku szybkim, jak i długotrwałym efektom biznesowym. Takie rozwiązania krzyżowe są naprawdę skuteczne. Warto przy tym wiedzieć, że system rozwiązań związanych z Google Ads opiera się na tak zwanym systemie aukcyjnym. Powierzchni reklamowej jest mniej niż chętnych do skorzystania z niej, zatem otrzymuje ją ten przedsiębiorca, który w danym momencie zapłaci więcej. Google prowadzi licytacje, które w niemal milisekundach wygrywają najlepsi ofertodawcy i to jest moment, kiedy ich reklama zyskuje prawo do wyświetlania się, czyli docierania do klientów.

Sukces Google Ads opiera się na docieraniu do klientów, którzy w danym momencie poszukują danego produktu lub konkretnej usługi i wpisują do wyszukiwarki zapytania dotyczące tej potrzeby. Dzięki takiemu sprzężeniu potrzeby klienta i oferty, z której chce on w konkretnej chwili lub najbliższej przyszłości skorzystać sukces tego rozwiązania jest gwarantowany, wszak łatwo jest sprzedać coś, czego klient naprawdę potrzebuje. Co ważne: w przypadku Google Ads omija się problem selekcjonowania docelowych grup klientów, kiedyś szacowanych na podstawie wieku, płci, wykształcenia lub dochodów. Teraz podstawą selekcji jest właśnie potrzeba klienta. Kiedy komuś uszkodzi się sprzęt komputerowy, nie jest najważniejszą sprawą, ile ma lat lub skąd pochodzi, ważne, że tu i teraz szuka on określonego komputera dysponując określonym budżetem. Sukces takich rozwiązań celowego docierania do klientów jest naprawdę ogromny, dlatego Google Ads ma przed sobą wielką przyszłość. Wiedzą o tym doradcy klienta z Grupy iCEA i skutecznie korzystają z takiej wiedzy wdrażając ją w kolejnych, satysfakcjonujących rozwiązaniach.

Specjaliści z Grupy iCEA mówią, że kampanie Google Ads działają jak szwedzki stół. Wybór słów i fraz kluczowych w powiązaniu z doborem do nich stosownych reklam to ogromna szansa na świadome budowanie marek produktów i usług, wręcz forma skutecznej inżynierii społecznej. Można dzięki tym narzędziom ugruntować pozycję firmowych dźwigni ofertowych, ale i stworzyć nowe potrzeby, promując nieco mniej oczywiste dla klientów rozwiązania. To szereg naprawdę dużych możliwości kreowania swojego biznesu z potencjałem rozwoju na przyszłość. Źle dobrane słowa kluczowe i frazy mogą kosztować firmę przegraną w wyścigu o uwagę klienta, która – jak wiadomo – decyduje dziś o być albo nie być utrzymania się na rynku i ekspansji biznesowej w jego ramach.

Grupa iCEA ściśle śledzi wszystkie trendy w dziedzinie Google Ads, otrzymała także certyfikat Google Ads i od dawna utrzymuje prestiżowy status partnera Google. Szkolenia i rozwój tych umiejętności, które są ścieżkami rozwoju w Google Ads od dawna stanowią priorytet firmy.

Blogi firmowe, czyli magia opowieści

Grupa iCEA prowadzi także blogi firmowe klientów. Jak wykazują ich doświadczenia blog firmowy to świetne narzędzie biznesowe, dzięki niemu bowiem o działalności przedsiębiorcy dowiadują się klienci poszukujący informacji o produktach i usługach w sposób systematyczny i przemyślany. Poszukiwanie artykułów blogowych to także sposób na dotarcie do firmy i decyzję o zakupie produktu lub usługi. Wśród zalet prowadzenia blogów firmowych analitycy wyróżniają takie cechy przewagi konkurencyjnej, jak: wyróżnianie się wśród podobnych propozycji marketingowych na rynku, przyciąganie nowych klientów, wspieranie pozycjonowania, a więc i lepszą widoczność strony w sieci.

Co więcej: klienci korzystający z blogów doceniają wiedzę tak zyskaną i niekiedy są samoistnymi, bezpłatnymi promotorami marki w postaci marketingu szeptanego. Blogi to siła opowieści, których efektem jest zaufanie klientów, a przecież o to głównie toczy się dziś gra rynkowa.

Pracownicy z Grupy iCEA pomogą w tworzeniu blogów od podstaw, podpowiedzą dobre treści, nawiążą dobre relacje z czytelnikami blogów i wykonają szereg indywidualnych rozwiązań na miarę potrzeb klienta. Wszak w niektórych przypadkach kluczowa w przestrzeni blogów będzie dyskusja i właściwe odpowiedzi na komentarze, w innych zaś dobra, przejrzysta grafika. Wszystko zależy przecież od specyfiki działalności firmy i tę specyfikę Grupa iCEA uważa za kluczową w swoich działaniach.

Social media: Google, Facebook, Pinterest i inne

Aż 80% internautów korzysta z Facebooka, a także – w różnych proporcjach – z innych social mediów. Praca w tych przestrzeniach to dziś codzienność ekspertów z iCEA. Pisanie skutecznych postów i kompozycja odpowiednich reklam, zarządzanie komentarzami i społecznościami social mediowymi? Bez tego nie da się dziś przetrwać w walce o zainteresowanie klientów. Firmowy Fanpage, jeśli jest dobrze zarządzany potrafi wykreować nowe grupy odbiorcze, a nawet zaprojektować produkt lub usługę dedykowaną ich potrzebą. Niezależnie jednak od tego, czy mowa o przestrzeniach: Google, Facebooka, Pinterest zasada zarządzania relacjami z klientem jest tutaj kluczowa. Grupa iCEA wie to świetnie i wiedzę tę stosuje na co dzień, znając i ceniąc sobie wartość opinii każdego klienta, który powierzył swe zaufanie korzystając z usług iCEA. Od tego szacunku dla zaufania klientów zaczyna się każdy dzień pracy w iCEA!

Napisz odpowiedź bądź skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

19 + cztery =